Tuesday, May 25, 2010

Dengan ucapan terima kasih

Post hari ni adelah takde post.
Terima kasih sebab bukak blog saya banyak banyak kali (ade perasan sedikit walaopon follower 2 ketol je).
MUahh..

Thursday, May 20, 2010

Darla is back and i have an ambition (but not fyi)

Askum. two things;



  1. Aku telah kembali melayan siri Angel season 1st (dulo ade siar kat TV2, tak ingat tahun bile.2003??). Inilah hasil pen'download'an aku yang pertama dengan digi broadband (baru pakai hampir sebulan lepas). Best cite ni walaupon dah lama tapi masih boleh dienjoy oleh aku. Ade 22 episode semuanye untuk season 1 dan aku tengah meng'download' season ke2. Pada sape yang taktau siri ni ia adalah cerita tentang seorang vampire yang kejam (bunuh orang sebab vampire kan minum darah manusia) yang telah di'curse' oleh sekumpulan gypsy menjadi vampire yang mempunyai soul. So die jadi insaf dan dah taknak bunuh orang, sebaliknya gunakan power yang ade untuk melindungi insan yang lemah. Tapi pada ending season, darla iaitu makwe vampire die yang jugak bertanggungjawab menukarkan angel jadi vampire telah kembali dan bakal membuat onar pada season ke2.
  2. Seseorang telah menanyakan apekah cita-cita aku (ape aku nak keje nanti). Jawapan aku adelah TAKTAU.
p/s: Terima kasih~~~

Tuesday, May 18, 2010

Cita-cita sepanjang hayat

1) Grad
2) Kerja
3) Kahwin
4) Belikan ayah kereta baru
5) Bawak mak pegi melancong

Sangat sikit kan?
Tuhan..tolong makbulkan cita cita ini....TT

Saturday, May 15, 2010

Cara untuk gembira walaupun kau sendiri@takde kawan@takde orang nak kawan ngan ko dll.


Assalamualaikum.

Tak tau le aku ade ke manusia yang baca blog ni. Macam kelako dan hell jugak. Tapi takpelah totap tulis macam prasan ade orang baca. Sukati la kan..
Pagi ni aku telah bangun (pagi ke aku bangun?) dan belom pape dah rasa bosan yang amat. Ujung minggu ni.. Of course takde sape akan ajak aku kuar buang masa dan duit memandangkan aku tak punya kawan sekepala kat sini. Ade la sorang dua tapi mereka sedang menghabiskan masa bersama orang yang tersayang. Ye diaorang tak sayang aku.

So petang sket aku menuju ke Putrajaya mencari park yang layak untuk aku lepak bersama makanan tengahari dan laptop. Setelah berpusing-pusing sampai pening satu putrajaya sampai la aku di Taman wetland. Tercari-cari aku port yang sesuai tapi panas pulak pasal baru pukol 3 petang, tapi tak kesah la duduk je bawah bahang matahari pasal tempat teduh sume dah kna konker ngan mat-mat bangla yang tengah buat maintenance pokok pokok kat citu. Jumpe kerusi n meja bawah pokok teros je aku duduk pasal dah lapar nak makan, tak peduli walaupon banyak kerengga kat citu. Lepas makan cadangnye nak study pasal aku dah angkot jurnal dan notes sekali tapi sampai sekarang aku maseh lagi berintenet melayan rubbish-rubbish seperti facebook dan twitter(ni supervisor aku cakap ye, bukan aku). Pointnye kat cini adelah, walaupon ko selalu sorang-sorang takde kawan ko takkan mati. Sekarang aku hepi je. Betol..

Pemandangan kat wetland ini. Tak best pon..atau aku yang taktau amek gamba cantik.








Ni kenderaan aku. aku datang cini ngan ni ah..



Boleh nak main kayak n naik boat jugak.


Bapak ngan anak. Anak die asek cakap "Swing abah, swing!"




Aku makan tak abes pon. Tak sedap


Itu ajelah. Bosan ajelah


Saturday, May 1, 2010

Pet's love is forever



Christian ko sangat cute walaupon besar.
Selamat menangis.
Align Center

Decide ur priorities


Utamakan ape yang perlu diutamakan.
Jangan menyesal bila dah terlambat..
Atau ko akan end up dengan jadi seorang LOSER yang sejati.
Masa tu baru padan muka ko.





 
Blogger design by suckmylolly.com